czwartek, 18 lutego 2010

Bardzo się cieszę z tego co się ostatnio dzieje w moim życiu i chyba czas podzielić się tą radością. Zabawę z filcem zaczęłam w momencie gdy w jednej z galerii zobaczyłam przepiękną filcową torbę. Zakochałam się w niej! Zaczęłam zaopartywać się w materiały, ponieważ od tej jednej torebki w mojej głowie zaczęły powstawać wizje na wykorzystanie tego wdzięcznego surowca jakim jest filc. I tak to się zaczęło. Jestem w tej chwili niesamowicie szczęśliwa, ponieważ znów czuję wenę, mogę dawać upust swojej kreatywności. Jeszcze bardziej cieszą mnie pozytywne opinie jakie słyszę na temat swoich prac. Moja wiara w siebie jeszcze ciągle nie jest zbyt mocna, dlatego te wszystkie sygnały, słowa otuchy, pochwały są dla mnie tak ważne, dodają mi skrzydeł. Dziękuję wszystkim przyjaciołom za wsparcie! Dziękuję też klientom, to dla Was to wszystko powstaje, obyście mieli w swoim otoczeniu dużo pięknych przedmiotów stworzonych z sercem i poświęceniem :).
Pora podziękować także galeriom, które doceniły moje pomysły, wspierają mnie i promują. Zostałam zaproszona do grona twórców Pakamery, co dla mnie osobiście jest dużym osiągnięciem. Galeria Ale Ładne promuje mnie w tej chwili jako polecanego twórcę:

Chciałabym jeszcze napisać kilka słów o młodziutkiej jeszcze Galerii FiuFiu. Uważam, że jest to galeria godna polecenia, z dużymi perspektywami, prowadzona przez osoby z pasją, smakiem, zaangażowane w to co robią. Gorące pozdrowienia dla ekipy FiuFiu!

Jeszcze raz dziękuję wszystkim. Uroczyście zapowiadam, że dopiero się rozkręcam. Cała góra pomysłów czeka cierpliwie na swój czas (ewentualnie dłuższe doby ;)). Trzymajcie za mnie kciuki! :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz