środa, 17 kwietnia 2013

COME BACK (?)

Tak jakoś ostatnio sporo powrotów do pewnych spraw u mnie. Ponoć nie należy dwa razy wchodzić do tej samej rzeki, ale czy po paru latach ta rzeka pozostaje naprawdę taka sama? Niektóre np. potrafią zmienić swoje koryto. A taki Nil to już w ogóle poszedł po bandzie, latami ukrywał swoje prawdziwe źródło ;). A czy ja jestem jeszcze taka sama jak kiedyś? Może dzięki pewnym zmianom, które życie niejako wymusza, taka druga szansa może być miłą niespodzianką? Przecież oprócz własnych predyspozycji ważny jest także czas i miejsce, swego rodzaju gotowość na pewne doświadczenia. Po paru latach coś, co wydawało się już znane i nie powinno zaskakiwać staje się czymś zupełnie nowym. Jak dla mnie to cudowne :). Ech, życie, kiedy ty przestaniesz mnie zadziwiać? :)
Kilka lat temu robiłam biżuterię. W czasach gdy drut pozyskiwało się ze spinaczy ;). Pasja ta w połączeniu z ograniczeniami polskiego rynku doprowadziła do powstania BeadShopu. Bo Jakubowska zazdrościła reszcie świata, że mają ceramikę, wymyślne półfabrykaty i wszystkie inne cuda. A Jakubowska jest uparta, jak czegoś chce, to nie ma, że boli ;). Powstanie sklepu pociągnęło jednak za sobą nieprzewidziane konsekwencje. Ilość półfabrykatów i kamieni zgromadzona w jednym miejscu przytłoczyła moją wenę. Stałam przed półkami ze świerzbiącymi palcami i kompletnie nie umiałam nic do siebie dobrać. Ale kiedy znalazłam się w tym "raju biżuteryjek" po latach, wena się obudziła. Widać trzeba jej było tego odpoczynku, wyciszenia, nabrania dystansu. Nic wielkiego nie powstało, ale przyjemność dłubania była ogromna :).
Oto kilka bransoletek:
Letnie sorbety: jadeity + kryształki preciosa + srebro
Przydymione róże: japońska tensha + perełki rzeczne + kwarc dymny + srebro
Morska pianka: jadeity + perełki + kryształki preciosa + srebro

Tajemnica o zmroku: lawa wulkaniczna + kryształ górski + srebro
Piratka: kolorowe jadeity na gumeczce

3 komentarze:

Renia pisze...

Jak zawsze śliczne, gustowne i takie w Twoim stylu :) Pozdrawiam. Renia

craft_factory pisze...

Dziękuję Reniu :) Buziaczki :***

Ef-ka Ewa Flor pisze...

Świetne kolorki!!!!!!!!! Pozdrawiam!

Prześlij komentarz